همه چیز در یک نگاه

یادتون نره تو دوران سختی کجا وقتتون رو میگذروندید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۰۱
میلاد فلاح

نظرات  (۹)

حله میایم D:
داش جعبه دنبال کردنت رو فعال کن دنبالت کنیم ;)

پاسخ:
فعالش کردم😂D:

تو بزار وصلش کنن ما با اصلا با خانواده میرسیم خدمتتون😂

پاسخ:
برا بعضی شهر ها وصل شده 
اگه دست به سینه بشینی برا شما هم وصل میکنن😂

دنبالت کردم D:
فالو می D:

ادرس وبلاگم رو تو نظر های بالا اشتباه وارد کردم اینه
http://gharibe-ashna.blog.ir

پاسخ:
فالو یوD:

ما مگه دیوونه ایم بشینیم‌ تا اینا با هزااار منت وصلش کنن

دو روزه وصلم به همه برنامه ها ..

ولی خب کویره دیگه هیشکی جز خارجی ها نیست ..

☹😐

پاسخ:
وقتی تک خوری میکنی باید تو کویر هم بشینی تا بقیه بیان😂

والا این چند روزه حدودا ۵۰تومن فقط اس دادم

تا جایی ک تونستم اطلاع رسانی کردم

شرمنده شمارتو نداشتم برات بفرستمش😂

پاسخ:
ماشالله چقدر مخاطب داشتی😂
همینجا بگو چیکار کنم ما بچه بی انضباط کلاس بودیم هنوز اینترنت ما رو وصل نکردن😂😂😂

چششششم حتما 

یواشکی برات میگم که فیلترمون نکننن باز ☹

پاسخ:
ایرانی رو نمیتونن محدود کنن بی هوا زدن اماده نبودم الان چندتا روش اماده کردم😂
مرسی ولی فقط یکم دیر گفتی نتم وصل شد😁

خداروشکر

بزار لازمت میشه اینجا زیاد قطعی نت خواهیم داشت

ما هنو وصل نیستیم

....Is tanbihing😂

پاسخ:
اگه اینترنت ماهواره رو راه بندازن من صد در صد میگیرم ولی از اونجای ک مملکت رو هواست تا راه ننداختن باید امادگیمو حفظ کنم
شما هم دست ب سینه بشینید تا براتون وصل کنن😂

من که ب نت همین برنامه راضی ام

سرعتش از ایرانسل عادی بالاتره که 😂

میخوام صد سال سیاه وصل نکنن نکبتا

شما جزو شهرهای کم ادب حساب میشید ک وصلتون‌نکردن

ما جزو بی ادبا😐

پاسخ:
اخ اخ گفتی ایرانسل یادش بخیر جونیام با ایرانسل با سرعت 8 مگابایت بر ثانیه دانلود میکردم
اتفاقا ما خیلی بی ادبیم هنو نت همراه رو وصل نکردن😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی